Sunday, 22 July 2012

game game game yaw ~

hye ! 
  enty kali ni aku nak cerite skit pasal game . why game ? because aku adalah kaki game yang tegar .HAHA . kalau pasal game smpai pagi pon aku boleh stayback . selalu orang tak tido sebb tgk kpop(sebb kpop popular,that why ak amek sebagai example) tp kalau aku tgk kpop konfem aku tido awal . orang ckp kpop tu artis dy cantek n nsem .phui! dorang tu tipu korang weiii
   
 Yang cantek n nsem semua tu bgai tu pelesu(palsu) tuu. dorang to mostly dah buat plastic surgery , haa .oke cukup. aku nak cerite sal gme ni bile ? -.-'
   


                                        #1 Pumpkin vs Monster
       
game ni memang besh .konsep dy mcm plant vs zombie tp ni pumpkin fight dengan monster .                                     


rules dy senang je , korang just match the same pumpkin n then just tuju which monster yang korang nak destroy .atas tu kan ade a few icon .icon tu macam speacial weapon untuk destroy monster tu .
 video ni tunjuk cre cmne nak maen ,seriously ,once korang maen ,for sure korang akn addict with this game .that why aku selalu lmbat buat assignment sebb maen gme ni .HUAHUAHUA

#2 where my water
game ni comel gileeeer weii. cara nak maen korang just buat jalan untuk air smpai dekt tab mandi buaye ni . buaya selalu kite assume ganas pelahap bagai but in this game buaye tu cute gile ,kalau air tak smpai dekt tab mndi dy ,dy akan nangis .haha
see ,sgt comel ken ? haha


tapi game ni sedap maen dekt nset yang screen besar .memandankan aku just pkai samsung galaxy young .so tak boleh install pon .aku selalu maen game ni dekt ipad akk aku :D

#3 cut the rope

cara maen dy senang je ,korang just bg makan binatang hijau(aku tak ingt name binatang tu ape) tu .nmpk mcam senang kan but bile dah naek level korang kne pkir cmne nak bg mkn binatang tu n at the same time kne kutip bintang yang ade n dengan ade halangan nyer lagi .memang besh la game ni . i give 5 star for this gme . :)

see , comel besh sume lah dekt game ni . selalu jugak aku maen mase lecture  .dah tu bile nak buat assignment terpinga pinga .haha

bthway .mesti orang ingt maen gme ni macam eeee budak budak tpi game yang berfikir macam ni buat otak kite boleh release tension tpi at the same time kite berfikir sambil release tension .means ta de la kite btol2 bagi otak kite berehat sampai jam nak berfikir balik kan  ? so aku rase smpai sini dlu la untuk entry kali ni sebab aku nak buat ASSIGNMENT ! HAHA

                                        

No comments:

Post a Comment