Friday, 20 July 2012

who's matluthfi ?

Matluthfi ? spe yang tak kenal dia betul tak ? dia seorang artis youtube n now was continue his future stady at perth,Australia . Asal dia ni dari kedah .Dari sumber yang aku bace la dekt dengan Sungai Petani tu ha. bangga na orang kedah orng depa masuk utube baq hang ! hehe. 

aku ni selalu jugak follow up semua video video dia ni sebb bagi aku every single video yg dia create ade banyak moral yg boleh kite dapat . mostly video dy lawak but kite boleh amek banyak moral inside the video .(asal ble ckp pasal moral ,ayat aku macam serius gile .haha) .

                                                          
kecelaruan maklumat
                   

antara moral yang aku dapat dekt video ni :

1. Jangan senang nak percaya before kite siasat kesahihannya 

2. usually typical malay la ske sebarkan benda2 yang kite sendiri tak sure berite tu betul o ta , as long as berite tu macam hot skit ,mesti kite akn ckp dekt semua orng . am i right ?

3. is not fault right if kite macam siasat or thinking that berite yang kite dapat tu betol o ta ? >.<

  
rant on lagu

video ni antara yang aku ske tgk ,even ulang banyak kali pon aku boleh lagi gelak guling guling .haha 
part favourite 'seriously syurga' .haha .memng terbaik la kau matluthfi ! tpi memang btol la lagu malaysia tu just sedap didgr but seni n maksud dlm lagu tu nothing . bukan aku nak kondem ke ape kn , tpi ble ade lagu2 cmtu ,aku lagi prefer to hear english song compared with malays song yang aku sendri melayu pon tak faham maksud lagu melayu tu :D 



*ape ape pon ,matluthfi ,you do the great job ,keep it up ! :)

                                                

No comments:

Post a Comment