Friday, 21 September 2012

cara-cara nak bergembira (-..-)

Assalamualaikum to all bloggers :)
 
   Hari ni nak cerita sikit macam mana nak bergembira .act ,cara nak bergembira . tgk tajuk pon siap ade muke aku bangga tak hingat tu      = (-..-)    .haha .aku ni seorang yang agak suke ketawa ,tak cepat moody dan suka main-main ,HAA .nasib baik dapat masuk Uitm (macam ta de kene mengene )
                                                          ...........
Straight to the point, ada satu malam ni ,kos aku ade buat perjumpaan nak bincang pasal lawatan.Ye la. disebabkan aku tak in charge so aku dengn kawan aku buat  macam ni


tangkap gmba ! haha .tu la kewajipan kami .mula mula muka ok

ni eyka ,bestie aku . dy mula buat muke dan..
terus membuat ekspresi muka lagi .haha .aku pon..
join the club la .haha . nak dijadikan cerita..
kami semakin seronok dan..
SERONOK membuat muka yang hodoh .haha
tmbh lagi seorang .hoho .
so ,siapa yang menang pertandingn membuat muka hodoh ni ? keputusan terletak di tgn anda .haha



oke, kenapa tiba-tiba ada gambar ni , -.-' 
enjoy ! XD 

















4 comments:

  1. una!! hahaha..bapak buruk bila i tgok balik..hik3...waaaa! :)

    ReplyDelete
  2. haha . lawak lak asenyer kan ? haha

    ReplyDelete
  3. hahaha mata terbeliak terbeliak.. comel ja.. =3.. btw, terima kasih follow twitter akk ye... sori x perasan... T_T

    ReplyDelete
  4. haha , thanks akk sebb komen , hehe, most welcome :D

    ReplyDelete