Saturday, 15 September 2012

Doa untuk menangani resah dan gelisah

Assalamualaikum :)
 hai ,hari ni aku nak share sikit doa bila kite rase gelisah. haa. gelisah ni sebenarnya adalah satu perasaan yang kita rase tak senang duduk . kadang tu perasaan tu datang tiba-tiba walaupun kita tak ade buat ape ape pon . Sebenarnya perasaan tu mainan syaitan .Tambah lagi kita ni perempuan,hati kita ni halus sgt ,syaitan saje je gnggu kita dengan dtgkan perasaan resah gelisah tu dekt kita,


ok, bila rasa gelisah ,jgn lupa tau amalkan doa ni .ye la,doa kan senjata orang islam ,take note tau dear :)



No comments:

Post a Comment