Monday, 10 December 2012

Crepe Durian .nyum nyum nyum :D

Tahu tak ape dekt gmba di atas ni ? ni la namanye CREPE DURIAN.haa .nampk sedap kan ? Memang sangat sedap sebb isi dalam nyer isi durian yang dengan susu , then masuk dalam peti ais, n dimakan masa sejuk . Seriously aku bukan mkan durian sebab busuk n aku pening kalau makan .Bukan demand but aku pening .aku ni byk angin dalam badan.makan benda cm angin skit ,aku pon naik lah angin .HAHA .phm ape aku tulis ni ? -,-
Oke ,bg yang tak penah makan aku recommend sekeras-kerasnya supaya you uoll try this crepe durian .Rasa macam makan ice cream.haa ~ aku menulis pon telan air liur sebb sedap sgt .hew hew :D
Mesti korang tertanyer2 ken yang kulit luar yang wane kuning tu ape,Oke kulit tu rase dia mcam kulit kuih ketayap,lebih kurang la rasa dia,tak la sebijik,tapirasa kulit tu suitable dengan isi durian yang dekt dalam kulit tu, Selain crepe durian,ade jugak crepe blueberry and crepe mangga , price for the piece of this crepe RM 2.00 per each ,kira dalam satu bekas tu total RM 12 la .
blueberry crepe 
crepe mangga :D

So siapa yang tak pernah rase tu ,try la beli ,nak buat sendri pon boleh ,kalau rajin la, haha ,
>.<



No comments:

Post a Comment