Sunday, 17 February 2013

Losyen Mustajab Dunia Herb

Assalamualaikum..
Hyep ! Afternoon uolls (entry ini ditulis pada pukul 12.12p.m,dats why afternoon) :) . oke nak cerita pasal perkara yang membimbangkan remaja@wanita iaitu FATS! Haa ,lemak tu memang rasenyer musuh num satu kot untuk semua orang . EE,bukan ape aku pon semenjak masuk UiTM ni pon memang aku seorang penternak lemak yang berjaya.yeay :D . Dat's why aku mencari inisiatif untuk membakar lemak2 yang ade ni haaa .bukan ape ,sebb nak exercise tak sempat,act ade je mase but ptg2 aku lebih suke tidur,hew hew . Soooooooo.. aku pon men'try'  LOSYEN MUSTAJAB DUNIA HERB .
*Terima kasih kepada pok cik google,gmbar di ambil di carian google , haa ,ni la Losyen Mustajab rose scent. ade byk fragnance , pomaganate,yasmine,n rose.
Antara fungsi-fungsinya ialah :
  • Mengurangkan selulit
  • Mengurangkan sakit sendi dan otot
  • Membakar lemak dan melangsingkan badan
  • Mengurangkan keradangan dan kesakitan sendi
  • Menguatkan daya ingatan dan meredakan kebimbangan serta kemurungan
  • Membantu proses penghadaman, melancarkan kitaran haid dan masalah rahim
  • Bertindak sebagai antiseptik yang amat sesuai untuk masalah ruam dan Eczema selain mengandungi vitamin A, B3, C, D dan E
Harga seunit RM24.00 . tpi wa beli itu losyen a helege RM20.00 je dekt itu cmart arau. 
Oke . sampai di sini saje untuk kali ni ,len kali I update lagi keyh uolls(bajet ayt mcam ramai nak bce blog haku ni) :)
Wasalam..

No comments:

Post a Comment