Tuesday, 5 March 2013

Perfect match

Assalamualaikum ,hope uolls sihat-sihat belaka :D .aku ni ta yah cakap la memang dah sihat sgt dah . Makin sihat dari hari ke hari ouh! . hik hik .Korang penah tak main game "LOVE CALCULATOR" ? Kalau yang pakai "telefon cerdik' android boleh la download application ni . Ala,kadang tu bila korang bukak satu page ,then ada advertising Love calculator, ok,yang aku nak beria cerita sgt ni adalah kerana aku try la main game ni ,untuk kire 'kematchan'(match) antara aku dengan si 'dia' .aw .haha (tergelak gedik disitu smbil kaki bersimpuh). then aku masukkan la name n birthday kiteorang , so result nyer adalah ..................
100% MATCH wehhhh ! terima kasih dunia *tears* .haha
aku agak terkejut la sebab kalau dalam lucky draw aku mesti ta kan lucky but dlm love calculator aku rasa aku la orang paling bertuah gilerrr .haha . well,benda alah ni bukan boleh percaya pon,yang penting dalam relationship,kejujuran,kepercayaan,kesabaran,n kasih sayang yang penting, thats will make our relationship long lasting n fore sure kite nak kekal till Jannah right ? .
MUHAMMAD SAIFUL HARIS B CHE KAMARUDDIN


NAZWATUL HUSNA BINTI MOHD RAZI

KAMI .hope 1 day kami disatukan dengan ikatan yang sah . Amiinn :)



2 comments:

  1. Replies
    1. hehe .mira try la , untuk saje saje je app ni .he :)

      Delete