Wednesday, 22 May 2013

Apply the best theme in your smartphone :)

Hye guys and sweetie bloggers :) .As we have mention that from the title above,i will show you a  few theme that we can apply in our smartphone .Kemain pulak aku berbahasa asing ni kenn.Yelah bak kata pm kite,memperkasa bahasa inggeris ,mempertabatkan bahasa melayu uolls.Untuk peringatan,theme yang aku akan tunjuk nanti hanya boleh digunakan di smartphone yang menggunakan sistem operasi Android sahaja.Untuk iphone boleh jugak.Tapi untuk phone blackberry tak boleh ye cik puan.Maaf lah,sebab saya pemakai smartphone Android,so tahu pasal Android je lah >.< .So before korang nak applykan theme yang cantik-cantik,korang kenee install GO LAUNCHER EX dahulu.Dengan adanya applikasi GO LAUNCHER EX ni,korang baru boleh guna theme yang korang download.Kalau ta ada,theme yang korang download itu tak boleh diapplykan.Dengan kata lain,theme yang korang download tu hanya boleh diapplykan dengan adanya GO LAUNCHER EX tu.Understood ?
Ni adalah lambang Go Launcher Ex tu,korang boleh install dekat Apps Store yang ada dekat smartphone korang :)
Di bawah aku ada listkan beberapa theme yang comel,cantik,kiut miut,gojes dan sesuai digunakan exspecially untuk perempuan.Yelah perempuan ni kan suka letak theme yang kiut miut dekat phone diorang.Tapi bukan perempuan je,lelaki pon apa kurangnya .

Theme : Gentlemen



Theme :Iphone theme




 Theme :cute wedding


Cantik kan? Takde la nampak bosan je. Selain korang boleh apply theme yang cantik,korang boleh tukar korang punya appereance .nanti dalam lain entry aku post pulak pasal appreance smartphone korang okeyh :)

No comments:

Post a Comment