Wednesday, 5 June 2013

Jom daftar Assign Job!

Assalamualaikum dan selamat malam sweetie/s

Untuk malam ni aku agak teruja because aku ada baca satu blog pasal Assign Job .Lepas baca-baca,aku agak tertarik dengan Assign Job ni sebabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb haa ada sebab nya,sebab nya Assign Job ni korang boleh dapat pendapatan dari rumah,tapi before korang nak dapat gaji tu,kena lah buat kerja.Kerja ape ? Nanti korang dah daftar,korang boleh la cari kerja macam aku dah daftar tadi ada kerja untuk facebook,insta n twitter.Kerja macam mana manolah eden tau kenn,eden pon baru laei daftar Assign Job ni haa.Tapi sesiapa yang ada blog sangat wajar dan harus lah daftar Assign Job ni.Sebab aku rasa task dia lebih kepada kita buat entry.

So,apa korang tunggu lagi,klik SINI !
1.Tekan Get Started
2.Korang isikan detail dan klik sign up.
3.Last,akan ada confirmation email,bukak email korang,klik link dia bagi.Dan account korang dah diaktifkan.

Bagi setiap pendaftaran yang berjaya ,dalam akaun korang dah ada $2.00.Macam sebagai pembakar semangat gitu.Nanti rajin-rajin lah bukak account korang tu,cari job ape yang available.Buat task,then dapat duit .Yeay ! :) 

4 comments:

  1. wahh.. macam menarik. saya pon dah daftar dah =) tapi takut kena tipu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. in sha Allah tak kot .dah dapat berapa dah gaji ? he

      Delete
  2. sounds interesting :) baru je join

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke ? so mcam mana aina ? ok tak ? berapa dah job yang dah kau buat ? he

      Delete