Tuesday, 11 June 2013

Pendapatan dari Assign Job

Hari tu aku ada update pasal Assign Job kan? Kalau tak ingat atau tak baca lagi, boleh klik sini .So entry kali ni aku nak tunjuk dekat uolls berapa income yang aku dah dapat dan berapa job yang aku dah buat .
Ada 6 jobs yang aku dah buat.Tapi malu ada decline.Hikhik .Decline tu maksudnya kerja yang aku buat dia tak approve.Ada dua pulak tu decline.Rugi kot .Masa tu tak pandai buat kerja lagi,tapi bila tanya dekat bloggers lain di blog dorang dan dorang aja macam mana nak buat jobs tu alhamdulillah lepas 2 job yang tak berjaya tu aku boleh buat dengan baik.Semua dah dicomfirmed.Bila dah comfirm duet pon masyuk la.Haha
Nampak tak berapa gaji aku ? $3.20 bersamaan dengan RM9 lebih nak dekat RM10 lah.Aku tak tahu accurate dia so aku assume nak dekat RM10 sebab nak convert ke matawang Malaysia kene darab dengan RM3 lebih macam tu lah .Serious talk! Memang best sebab bila kerja korang employer approve then dapat duit,rasa macam waaaah touched :') .

Kalau korang masih tak faham,tak pe,korang boleh tinggalkan komen dan kalau nak lagi faham sila lah join.Sebelum join sila tinggalkan email korang.Nanti aku invite :)

No comments:

Post a Comment