Friday, 5 July 2013

My Wishlists

Assalamualaikum dan selamat malam !Agak lama jugak lah aku tak mengeupdate blog .Ya Allah,bayangkan masa aku nak update blog,banyak sangat halangan .First!dengan kelasnya .Second!Aku jarang on lappy.Third! Aku tak de benda nak stroy .Fourth! Aku malas . Rasanya yang keempat tu paling mendominasi .Kalau malas ta de feel la nak update weh.Kalau update po,TAip-taip then tekan backspace baliksebab cerita tak best. Berbalik  pada tajuk diatas.Aku pon macam manusia biasa jugak yang punya keinginan dan aku telah membuat wishlists aku ,tapi tak banyak la. Nak banyak kena banyak duit
1.Samsung Galaxy Grand (RM1500)
Antara sebab-sebab aku nak beli sem boleh taruk 2 sim.So aku boleh la taruk sim aku yang berlambak tu dekat handphone ni .Tu pon kalau aku dapat beli la.

2.Kereta Kancil 
Why aku nak beli ? Sebab senang nak bersiar-siar.Senang jawapan aku :p

Done entry for kali ni :) ,Oke publish .XOXO .Ahaks





No comments:

Post a Comment